Felanmälan

Felanmälan dygnet runt via formulär på Storholmens webbplats, alternativt per telefon 08-520 252 00.

Vid akuta problem

När det är fara för hus och person efter kl. 21.00 samt helger: ring Dygnet Runt Fastighetsjour AB, telefon 08-18 70 00. Observera att du själv kan bli fakturerad kostnaden för jouranmälan om ärendet inte är akut.

Hissar

Om hissen inte fungerar felanmäler du det som vanligt via formulär på Storholmens webbplats alternativt per telefon 08-520 252 00. Om det är en akut situation, till exempel att någon sitter fast i hissen eller inte kan använda trapporna på grund av funktionsnedsättning, kontaktar du ITK AB, telefon 08-564 350 10.

Ändra namnskylt på dörren

Om du vill ändra eller lägga till namn på din dörr, kontakta Storholmen via formulär på Storholmens webbplats. Du betalar själv kostnaden för ändring eller uppdatering.

Informationstavlan i trapphuset

Om du vill ändra eller lägga till namn på informationstavlan i trapphuset, eller om det är något fel på informationstavlan, anmäler du det via via formuläret på sidan Kontakt, välj ämne "Porttelefon, trapphustavla".

Porttelefon, nyckelbrickor

Se Porttelefon respektive Nycklar, nyckelbrickor.

Bredband och kabel-tv

För support hos Bredband2: besök webbplatsen

För support hos Tele 2: besök webbplatsen

Information från Tele 2 – kom igång med digital tv.

Avgifts- och hyresavier mm

Se kontaktuppgifter på sidan Förvaltning.

Personlig service för boende

Storholmen erbjuder även personlig service med till exempel målning, montera möbler, slänga skräp samt transporter. Denna service betalar du själv. Kontakta Storholmen via e-post  fixit@storholmendirekt.se om du är intresserad.